Subject: Rakvere, Tartu tn - sidevarustuse projekti muudatuse kooskõlastamine
From: "Triinu Kooskora | Roadplan" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Aug 2025 16:40:36 +0300

Tere!

Saadan kooskõlastamiseks projekti „Rakvere Tartu tn kergliiklustee
sidevarustus“ muudatuse.

Varasemalt on projekt saanud kooskõlastuse 01.07.2022 nr 7.1-2/22/7420-5.
Lisasin nimetatud kooskõlastuse ka kirja manusesse.

Tekkis vajadus sidekanalisatsiooni asendiplaanilist lahendust muuta ja
seda ka Transpordiametile kuuluval maal (kinnistu 21 Rakvere-Luige tee,
90002:001:2860).

Oleme korrigeerinud asendiplaani ning IKÕ joonist.

Materjal on lisatud kirja manusesse.

Palume projekti muudatus Transpordiameti poolt kooskõlastada.

Lugupidamisega

Triinu Kooskora
Projektijuht

+372 5289315 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>  |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn